1. KONCENTRACJA NA KLIENCIE – klient otrzymuje pomoc z każdej strony, jesteśmy partnerem i pomagamy osiągnąć Klientowi zysk. Jesteśmy jednym zespołem, angażujemy się w rozwój i pomoc Klientom. Analizujemy ich potrzeby i pomagamy im wykorzystać wszystkie możliwości, działamy jako partnerzy w celu poprawy jakości, efektywności i wydajności. Jeśli nie jesteśmy wartością dodaną dla naszych klientów, musimy zatrzymać się i pomyśl jeszcze raz jak chcemy wpłynąć na rozwój naszych Klientów.
2. SKIEROWANIE NA REZULTATY – określamy standardy dla naszej branży i naszej firmy – nie mamy założenia że idziemy po średniej linii, u nas wszystko ma być najlepsze, mamy posiadać grono najbardziej zadowolonych klientów, lepszy magazyn, lepsze raportowanie.
3. BYCIE PIONIEREM – innowacja pracy codziennej, usprawnianie całego obszaru firmy, pomysły mamy wcielać w życie.
4. KONCENTRACJA NA LUDZIACH – podstawa to nauka zbudowana przez ludzi, inspirujemy, wspieramy wszystkich, traktujemy się wzajemnie z szacunkiem, firma jest otwarta na wszelkie informacje, złe i dobre.
5. ODPOWIEDZIALNOŚĆ – jesteśmy firmą etyczną, bierzemy odpowiedzialność za każde zdarzenie, nigdy nie rozmawiamy źle o konkurencji, dobrze traktujemy współpracowników, klientów, i zwierzęta.
Jesteśmy odpowiedzialni, szczerzy i można nam zaufać.